We need to talk about Barbie | Screening: Identities

Γεννημένες την περίοδο που οι κούκλες Barbie, μαζί με όλα τα αξεσουάρ τους βρίσκονταν σε κάθε παιδικό δωμάτιο. Δεκαετίες μετά, η Barbie ήταν το εξώφυλλό του Sports Illustrated (Νοέμβριος, 2014). To σλόγκαν που συνόδευε το εξώφυλλο: “Unapologetic”. Το δημοφιλέστερο κοριτσίστικο παιχνίδι στο εξώφυλλο ενός περιοδικού που απευθύνεται σε ενήλικες άντρες. Ζούμε στην εποχή των social media. Την εποχή που όλα καταγράφονται. Γυναίκες όλων των ηλικιών ποζάρουν σέξι ακολουθώντας το παράδειγμα της κούκλας- είδωλο. Από την ίδια διαδικασία περνούν τα κορίτσια από πολύ μικρά. Οι αποδείξεις βρίσκονται στο ψηφιακό κόσμο. Tην ίδια στιγμή οποιαδήποτε σπάει τους κανόνες που η Barbie έδωσε δεκαετίες πριν, λογοκρίνεται. Επανέλαβε μετά από εμένα: Είμαι ελεύθερη.

Διάρκεια: 2:40 λεπτά

BOOKMARK SAVED
/>

Το Athens Digital Arts Festival (ADAF) είναι ένα Διεθνές Φεστιβάλ Ψηφιακών Τεχνών και αποτελεί μια γιορτή του ψηφιακού πολιτισμού, μια ετήσια συνάντηση που φέρνει σε επαφή μια παγκόσμια κοινότητα καλλιτεχνών και κοινού. Στόχος του Athens Digital Arts Festival είναι να ενθαρρύνει, να ενεργοποιήσει και να προωθήσει όλες τις όψεις της ψηφιακής δημιουργίας φιλοξενώντας καλλιτέχνες και κοινότητες της Ελλάδας και του εξωτερικού.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

T. +302103230005
E. info@adaf.gr

MAIN OFFICE
7 Flemigk Str., 143 42, Nea Filadelfia,
Athens, Greece

BRANCH OFFICE
18 Miltiadou Str., 105 60, Monastiraki,
Athens, Greece


CONNECT WITH US

NEWSLETTER