Στο πλαίσιο του θέματος της φετινής χρονιάς, Digital Pop, το Διεθνές Φεστιβάλ Ψηφιακών Τεχνών της Ελλάδας, Athens Digital Arts Festival, οργάνωσε μια μοναδική καμπάνια, η οποία κέντρισε το ενδιαφέρον του κοινού και των μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Μαζί με όλα τα online και έντυπα μέσα που έχουν παρουσιάσει το ADAF 2016 στο κοινό,η Lifo, ένα από τα πιο δημοφιλή free press της Αθήνας, φιλοξένησε στο εξώφυλλο της μια από τις αφίσες Digital Pop και ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για την καμπάνια.
Η καμπάνια Digital Pop δημιουργήθηκε με τη συνεργασία της ομάδας του ADAF, του δημιουργικού στούντιο DesignPark, του φωτογράφου Τζίμη Δροσινού, της make up artist Αθηνάς Μουρκούση και του μοντέλου Ειρήνης Βασιλάτου.
Σας ευχαριστούμε όλους για την θερμή ανταπόκριση σας!