Filter bubble | Screening: Everyday Technology
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την κοινωνική συμπεριφορά και τον καταναλωτισμό, αφού αποτελούν κομμάτι της ζωής. Η μαζική κουλτούρα κατηγοριοποιεί τα πάντα από βίντεο υψηλής προβολής σε κοινωνικοπολιτικό σαρκασμό. Ο πολλαπλασιασμός των κοινωνικών δικτύων οδηγεί σε διαδικτυακά memes που εξαπλώνονται ταχέως και πλησιάζουν περισσότερους ανθρώπους. Τα διαδικτυακά memes είναι αντικείμενα ενδιαφέροντος που τριγυρνούν στο διαδίκτυο με τρόπο μιμητικό. Το πρότζεκτ βασίζεται στα memes και στην ιδέα του “Φίλτρου φούσκα” όπως πρώτος ανέφερε ο Eli Pariser. Ο ίδιος ανέλυσε το “προσωπικό οικοσύστημα” στο οποίο απομονώνονται οι θεατές διαμέσου των cookies και των memes. Αυτό το πρότζεκτ αποτελεί σχόλιο στο πώς οι διαδικτυακές εμπειρίες γίνονται ολοένα και πιο στατικές. Πώς οι θεατές έγιναν “το προϊόν”.
Διάρκεια: 2:10 λεπτά