We need to talk about Barbie | Screening: Identities
Γεννημένες την περίοδο που οι κούκλες Barbie, μαζί με όλα τα αξεσουάρ τους βρίσκονταν σε κάθε παιδικό δωμάτιο. Δεκαετίες μετά, η Barbie ήταν το εξώφυλλό του Sports Illustrated (Νοέμβριος, 2014). To σλόγκαν που συνόδευε το εξώφυλλο: “Unapologetic”. Το δημοφιλέστερο κοριτσίστικο παιχνίδι στο εξώφυλλο ενός περιοδικού που απευθύνεται σε ενήλικες άντρες. Ζούμε στην εποχή των social media. Την εποχή που όλα καταγράφονται. Γυναίκες όλων των ηλικιών ποζάρουν σέξι ακολουθώντας το παράδειγμα της κούκλας- είδωλο. Από την ίδια διαδικασία περνούν τα κορίτσια από πολύ μικρά. Οι αποδείξεις βρίσκονται στο ψηφιακό κόσμο. Tην ίδια στιγμή οποιαδήποτε σπάει τους κανόνες που η Barbie έδωσε δεκαετίες πριν, λογοκρίνεται. Επανέλαβε μετά από εμένα: Είμαι ελεύθερη.
Διάρκεια: 2:40 λεπτά