ALICE IN THREE-DIMENSIONAL WONDERLAND
Το έργο “Alice in Three Dimensional Wonderland” είναι ένα 3D μοντέλο που δημιουργήθηκε ψηφιακά και βρίσκεται μέσα σε μια εικονική κατάσταση τρισδιάστατης ψευδαίσθησης. Ο βαθμός της ψευδαίσθησης βασίζεται σε μια κωδικοποιημένη αντίληψη προσομοίωσης μέσω του στερεοσκοπικού 3D εφέ. Όπως και στο έργο των καλλιτεχνών Annlee of Philippe Parreno και Pierre Huyghe, η Αλίκη, είναι ένα φανταστικός χαρακτήρας, φτιαγμένος από ένα αρχείο για 3D μοντέλα, και ανεξάρτητος από το βασίλειο της εμπορευματοποίησης. Εδώ, η Αλίκη, δεν είναι τίποτα άλλο από μια οπτική φαντασίωση που γίνεται πραγματικότητα μόνο μέσα από την εννοιολογική της οικειοποίηση.
Η αντιπαράθεση μεταξύ των δύο εικόνων λειτουργεί σαν ένας καθρέφτης σε σχέση με την ιδέα του Lewis Carroll για δύο κόσμους που συνυπάρχουν: ο πραγματικός και ο φανταστικός. Η λανθάνουσα σημασία σχετίζεται με την υπεροχή της ψηφιακής τρισδιάστατης εικόνας που στις μέρες μας προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες δημιουργίας, αναπαράστασης και ερμηνείας της πραγματικότητας. Είναι το σημερινό ψηφιακό βασίλειο μια Χώρα των Θαυμάτων; Τι σημαίνει πραγματικό στις μέρες μας; Το έργο εξερευνά την υπερ-φυσική πτυχή της προσομοιωμένης πραγματικότητας που ταλαντεύεται ανάμεσα σε έναν κόσμο ψευδαισθήσεων και τη φαντασία.